loading...
به رنگ ارغوان
زهرا بازدید : 11 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (3)

حسین علیه السلام بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.

                                                         ***

در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم!شاید این است دلیل تنهایی مان.

                                                         ***

من رقص دختران هندی را از نماز والیدینم بیشتردوست می دارم.زیرا آنان با عشق میرقصند و اینان به عادت عبادت می کنند.

                                                         ***

خواستم زندگی کنم راهم را بستند ستایش کردم گفتند خرافات است عاشق شدم گفتند دروغ است گریستم گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید میخواهم پیاده شوم.

                                                        ***

اگر تمام ابرها ببارند گلهای قالی جوانه نمیزنند.این قانون زیر پاماندن است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kian atash در تاریخ 1392/12/05 و 2:44 دقیقه ارسال شده است

ba salam
az masool ha khaheshmandam in hobabaro bardarin
khordano khabidano baram harum karde
mataleb ham ba ink kame vali shirine
پاسخ : علیک سلام.باشه مرسی از لطفتوون.

این نظر توسط eliiiii در تاریخ 1392/11/20 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

وقتی عطرت را میخواهم
به باد هم التماس میکنم
خدا که جای خود دارد....شکلکشکلکشکلک
عزیزم وبلاگت با اینکه نوپاست اما خییییییییییییلی قشنگه
عاشششششششششق حباب های قلبت شدم
پاسخ : مرسيييييييييييي عزيزم.فداااااااااااااااااات...

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/11/17 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبه . خوب
آهنگ ملایم ورمانتیکیه حال کردما
یه شاخه گل رز برا تو که بی نظیریشکلک
پاسخ : سلامرسيييييي......


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عزىزان.من زهرا هستم.دانشجوی ریاضیات کاربردی. به وبلاگم خوش اومدین.امیدوارم از مطالب وبلاگ بهره کافی ببرین........... درپناه حق...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما دوست عزیز راجبه وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,037
  • کدهای اختصاصی

    کد حباب